تاریخچه درام کیت

تاریخچه درام کیت

 موسیقی چیزی است که ما را به عنوان انسان تعریف می کند و چیزی است که ما به آن وابسته هستیم. هر کسی به هر طریقی می تواند آن را به اشتراک بگذارد . چه بتوانید یک ساز بنوازی یا نه. ما در این مقاله به بررسی تاریخچه درام کیت یا درام پرداختیم . شما میتوانید با پیوستن به ما و دانلود آهنگ های بیس دار عربی، موسیقی را به گونه ای کاملا متفاوت لمس و تجربه کنید. با ماهمراه باشید…

تاریخچه درام کیت

تاریخچه درام کیت

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که دست خود را در طبل امتحان کنید؟ درام معمولاً اولین سازی نیست که وقتی بیشتر مردم در مورد دست گرفتن یک ساز فکر می کنند به ذهن خطور می کند – پیانو، گیتار و حتی فلوت بیشتر از درام نواخته می شوند.

“مداوم ترین صدایی که در تاریخ بشر طنین انداز می شود، کوبیدن طبل جنگ است.”

آرتور کوستلرپبرخی از هنرمندان موسیقی جهانی و موسیقی سنتی مانند دیدگریدو، طبل‌های آفریقایی، آهنگ‌های کوبایی آفریقایی یا موسیقی آفریقای غربی یا موسیقی قومی و آیینی را ترجیح می‌دهند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند به موسیقی کلاسیک‌تر گروهی، آهنگ‌های ملایم‌تر تنبور و زنگ‌ها یا آهنگ‌های زنده‌تر گوش دهند.  با این حال، درام ها اساس تقریباً هر قطعه موسیقی پاپ، راک یا جاز هستند. درام ها چیزی هستند که به موسیقی سرعت آن را می دهند . آنها نقش مترونوم را در بسیاری از ژانرهای موسیقی ایفا می کنند و نوازندگان را در حین نواختن راهنمایی می کنند.

طبل ها چگونه متولد شدند؟

فرهنگ درام برای بسیاری از نوازندگان و دوستداران موسیقی مهم است. در اصل، طبل و سازهای کوبه ای از چندین عنصر مختلف موسیقی تشکیل شده بودند. در همان ابتدا چیزی به نام درام آکوستیک وجود نداشت. طبل ها در واقع از مخلوطی از چندین ساز مختلف به وجود آمدند که هر دو با هم یا جداگانه نواخته می شدند.

با این حال، همانطور که هر انسان شناس موسیقی به شما خواهد گفت، سازهای کوبه ای از نظر تاریخ بشر خیلی زود ظاهر شدند. طبق قدیمی‌ترین آثار سنج، طبل و تنبور به قرن هفتم قبل از میلاد برمی‌گردد و می‌دانیم که یونانیان باستان نیز از آن‌ها در ضیافت‌ها به عنوان نوعی سرگرمی موسیقی استفاده می‌کردند. برای کسب اطلاعات بیشتر به  سایت ما سری بزنید.

طبل و سنج احتمالاً اولین سازهای کوبه ای بودند که به وجود آمدند. اینها همچنین سازهای کلیدی هستند که درامست مدرن زمان ما را تشکیل می دهند . بعدها با طبل زدن، فرهنگ شروع به تکامل کرد و تحت حکومت عثمانی ، از سنج و طبل برای ابزار نظامی استفاده شد تا دشمن را در میدان جنگ بترسانند.

دیری نگذشت که در آغاز قرن نوزدهم، زمانی که بردگان از آفریقا به آمریکای شمالی و مناطقی مانند لوئیزیان مهاجرت کردند، سازهای کوبه ای در فرهنگ موسیقی غربی گنجانده شدند. این امر باعث پیشرفت موسیقی جاز شد ، که به شدت تحت تأثیر تکنیک های موسیقی آفریقایی در نحوه ادغام درام ها در آهنگ ها قرار گرفت. بداهه نوازی در قلب ژانرهای موسیقی مانند جاز، بی باپ و سوئینگ در قلب نوازندگی درام قرار دارد.

اجزای مختلف درام کیت

اجزای مختلف درام کیت

نگاهی به پیدایش اجزای مختلف درام

بنابراین، در آن زمان، زمانی که طبل‌ها تازه شروع به ایجاد نام برای خود کرده بودند، برای اطمینان از نواختن تمام طبل‌های مختلف، به چندین درامر نیاز بود:

یک درامر برای نواختن درام باس

یک درامر برای نواختن درام

یک نوازنده سازهای کوبه ای برای نواختن سنج

در سال 1909،  پدال درام باس  توسط لودویگ اختراع شد و تعداد نوازندگان مورد نیاز برای نواختن درام را در یک گروه کاهش داد. اختراع پدال درام باس، طبل های قابل تنظیم و سنج های اسپلش به طور طبیعی راه را برای کیت درام مدرن هموار کرد.

با این حال، ما باید تا دهه 1950 صبر می‌کردیم تا شاهد ورود پوسته‌های مصنوعی درام باشیم، که جایگزین پوسته‌های چرمی که قبلاً استفاده شده بود، می‌شد و تنظیم درام را بسیار تسهیل می‌کرد. به دنبال آن، دهه 1980 شاهد اختراع پدال درام با ضربه دوگانه بود . در نهایت، کیت درام الکترونیکی برای نوازندگان معمولی که برای اولین بار درام مینوازند، موهبتی است و به آنها کمک می کند تا در عرض چند هفته بر مهارت های موسیقی تسلط یابند و بهترین آثار را از خود بجای بگذارند . امیدارم این مقاله برای شما همراهان عزیز مفید بوده باشد. ما برای شما آرشیوی از معروفترین و هنرمندانه ترین آهنگ ها به ویژه آهنگ های عربی معروف اینستاگرام را آماده سازی کردیم که میتوانید با مراجعه به سایت ما از آنها لذت ببرید. پس این فرصت طلایی را از دست ندهید.

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.



دیدگاه خود را بگذارید