زندگینامه محسن لرستانی + معرفی بهترین آهنگ ها

آنچه که در زندگی نامه محسن لرستانی به ثبت رسیده است گویای آن است که وی، متولد سال ۱۳۵۸ در استان کرمانشاه می باشد. این خواننده طرفداران زیادی بین کردها و لرها و بختیاری ها دارد. در کارنامه زندگینامه محسن لرستانی آمده است که، آهنگهای وی بیشتر عاشقانه و احساسی و غمگین می باشد. وی همچنین بین مردم غرب کشور محبوب است.

شروع فعالیت محسن لرستانی

در زندگینامه محسن لرستانی آمده است او کارهایش را به صورت گروهی و چند نفر انجام می داد و با ضبط کردن صدا آن را به صورت سی دی در بازار منتشر می‌کرد. او یکی از چهره هایی است که خیلی زود توانست به شهرت برسد. آهنگ بچه گدا و لیلا جان شهرت زیادی به دی بخشیدند و باعث شدند که محسن لرستانی بر سر زبان‌ها بیفتد.

او خوانندگی اش را بسیار جدی دنبال می کرد و با دو آهنگ بسیار زیبا به نام زندان و غربت توانست گام بلندی برای رسیدن به شهرت بردارد. همچنین در زندگینامه محسن لرستانی می بینیم که او، کنسرت های مختلفی را در غرب کشور برگزار کرده بود ، که با استقبال پرشور مردم مواجه شده بود. همچنین با داوود آغاسی، یکی از پسران مرحوم نعمت الله آغاسی ،همکاری داشته است .

آهنگ های او به نام بچه قرتی از جمله موزیک هایی بود که طرفداران زیادی برای او کسب کرد. آهنگ بچه ننه یکی از آهنگ هایی بود که در سال ۱۳۹۰ توسط او روانه بازار شد و آن هم مورد استقبال زیادی قرار گرفت. در کرمانشاه و شهرهای اطراف خواننده های زیرزمینی فعالیت های زیادی دارند، البته منظور از خواننده های زیرزمینی ،خواننده هایی می باشد که آهنگ های شاد را خوانده و در بازار عرضه می کنند تا برای حضور در مهمانی ها عروسی از آنها استفاده شود. او هم  نمونه کارهای خود را وارد بازار می‌کند و رونق بسیاری در غرب کشور دارد.

 خواننده ای مستقل

در زندگینامه محسن لرستانی مشاهده می کنیم که،وی از دسته خواننده هایی می باشد که هیچ وقت به دنبال آهنگ های شاد برای عروسی ها نبود و تلاش داشت که برای دل خود بخواند و کاری به بازار مهمانی ها و عروسی ها هم نداشت. ازدواج محسن لرستانی

در زندگینامه محسن لرستانی مشاهده میکنیم که او درباره زندگی خود در هیچ سایتی مطلبی منتشر نکرده است.

آهنگ های محسن لرستانی :

تنهایی

وابسته

بی وفایی

چجور دلت میاد بگی

بی کس

نگین

ستاره

بچه ننه

داش مهدی

پری

زندان

قصه بابا

روله داغت نبینم

برار

نگین

غربت

بچه یتیم

کارتن خواب

یا کریم

دوست دارم

مونس دردم

هم نفس

دختر شر

همبازی

شاهزاده و گدا

وه عشق او یاره بیمسه سرگردان

عجل

یادت میاد

بچه قرتی

دایه

بزن تار

ساقی

نارفیق

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. شمارش آرا: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ امتیاز می دهید.



دیدگاه خود را بگذارید